close
Menu

Firma John Deere nie będzie uczestniczyła w 2021 r. w międzynarodowych targach.

Aby zapewnić bezpieczeństwo klientom i pracownikom, firma John Deere ogłosiła, iż w roku finansowym 2021 (obejmującym okres od 1 listopada 2020 do 31 października 2021) nie będzie uczestniczyła w targach branży rolniczej i branży utrzymania terenów zielonych odbywających się w Europie i WNP, ponieważ wiązałoby to się z koniecznością odbywania licznych podróży po świecie. W zamian za to w celu przekazywania klientom informacji firma posłuży się marketingową nowością, jaką jest połączenie tradycyjnych i cyfrowych narzędzi.

Wydarzenia z ostatnich kilku miesięcy miały niebagatelny wpływ na życie zawodowe i społeczne każdego z nas. Ochrona ludzkiego zdrowia i bezpieczeństwa jest teraz znacznie ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej, a utrzymywanie bliskich relacji z klientami nadal ma istotne znaczenie dla świadczenia niezawodnych usług w tych niepewnych czasach.

"W krytycznym okresie pandemii COVID-19 rolnicy spisali się na medal, dbając o stałe dostarczanie zapasów żywności. Jesteśmy za to wdzięczni wszystkim naszym klientom", powiedział Denny Docherty, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu John Deere w regionie 2 "Pandemia zmieniła świat, głębokim przemianom ulega także nasza branża. Dotyczy to również działań marketingowych".

Potrzeba opracowania nowego podejścia do komunikacji z klientami spowodowała, że firma John Deere zdecydowała się obecnie ograniczyć uczestnictwo w targach. Postanowiliśmy nie prezentować produktów na żadnych międzynarodowych targach branży rolniczej i utrzymania zieleni przez okres trwania kolejnego roku finansowego firmy, który zakończy się 31 października 2021.

W 2021 roku firma John Deere skupi się przede wszystkim na zmianie modelu działania, tak, aby stać się "inteligentnym pod względem przemysłowym przedsiębiorstwem". Jak już wcześniej zapowiadaliśmy, Deere zmienia swoją strategię, wdrażając schemat organizacji oparty na systemie produkcji tak, aby działalność firmy była bardziej ukierunkowana i nastawiona na klienta. Jest to jeden z największych procesów organizacyjnej restrukturyzacji w 183-letniej historii firmy, który wymaga zmiany podejścia marketingowego i większego skupienia się na technologiach rolnictwa precyzyjnego.

"Oczekujemy także znacznej zmiany w zakresie targów, której przyczyną jest COVID-19 oraz postępująca cyfryzacja", powiedział Andreas Jess, dyrektor ds. marketingu John Deere, region 2. "Wkrótce nasza firma otrzyma nowy harmonogram opracowany przez organizatorów międzynarodowych targów, dotyczący cyklu wydarzeń w Europie. Jeśli nasi dealerzy John Deere zdecydują się jednak wziąć udział w lokalnych wydarzeniach z branży rolniczej i utrzymania zieleni, mogą liczyć na wsparcie. Priorytetem pozostaje przy tym troska o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz dealerów".